Rychle, levně, efektivně. Call centrum 21. století vám pomůže podnikat lépe

Call centra už dávno nejsou tím, co bývávala. Teď se díky nejmodernějším technologiím stanou vaším nejefektivnějším partnerem. Pomohou vám najít nové zákazníky, zlepšit zákaznický servis a třeba i zkompletovat a distribuovat zboží.

Co dokáže moderní call centrum?

Call centrum vám pomůže vybudovat love brand, který je základem každého úspěšného podnikání. Jeho služeb samozřejmě můžete využít k oslovování nových zákazníků a zjišťování jejich potřeb, ale také na něj snadno delegujete rutinní administrativní záležitosti. Mnohá call centra rovněž pro své klienty zajišťují jednoduché manuální práce, například kompletaci a skladování výrobků a jejich následnou expedici k prodejci či zákazníkovi. Zabývají se i tzv. retail managementem, to znamená, že mapují optimální procesy a na jejich základě vyvíjejí nástroje, které budou intuitivní a efektivní.

Vyberte si své spolupracovníky správně

Call centrum Axxel nabízí všechny tyto služby, ale výjimečné je navíc tím, že působí jako chráněné pracoviště. Širokou škálu služeb vám tak zajistí za mnohem příznivější cenu, než za kterou byste ji sehnali u jiných call center. Zároveň tak můžete uplatnit náhradní plnění, a to na všechny poskytované služby. Při objednávání služeb však musíte společnost upozornit, že budete toto náhradní plnění uplatňovat. Tím podporujete zaměstnávání osob se zdravotním postižením.

Obraťte se na služby call centra Axxel v případě, že chcete získat nové klienty, efektivně si sjednávat schůzky, potřebujete někoho na vedení administrativy a případně sháníte IT podporu a outsourcing. Nepodceňujte ani generování leadů.

Společnost Axxel na českém trhu funguje od roku 2007 a dnes patří ke špičce ve svém oboru. Neváhejte využít jejích služeb. Sjednejte si schůzku prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.